torsdag 17 februari 2011

Jag har varit på gymping!

Det är sant. Hade tänkt träna styrka på egen hand men råkade glida in på gymmet samtidigt som ett gymping-pass skulle dra igång.  Frågade lite skeptiskt en receptionist vad gymping-passet gick ut på och hennes förklaring var uppenbarligen bra nog för mig.

En timma senare stapplade jag helt färdig ut ur träningssalen. Rumpa, mage, rygg och resten av kroppen för den delen hade definitivt fått sitt. Ska lägga bort mina fördomar om gympign som tantgympa och köra stenhårt i fortsättningen. Enkla rörelser till schlager, eurodisco och annan musik man inte får tycka om. Helt underbart!

Nu sitter jag i soffan med ett litet glas rött och tittar med ett öga på "Svensk maffia". Känner mig sjukt nöjd med dagen och det enda som saknas nu är att Anton ska ramla hem från sin AW.

Börjar bli trött på att prata kryptiskt om min jobbframtid här på bloggen men eftersom jag nu har lämnat ut bloggadressen ett antal personer så måste jag fortsätta hålla käft. Längtar så efter att få dela med mig av allt spännande som händer just nu i mitt liv. Bara idag har jag till 99 procent tagit ett jättestort beslut. Nu ska detaljer fixas och logisktik ordnas upp.

På tal om att jag inte är ensam här inne längre. Sjukt skrämmande, men då bloggen i grund och botten är till för att min familj och mina vänner ska kunna följa med i min vardag har jag lagt bort all prestationsångest. När det gäller bilderna är jag på G att köpa en Iphone som ja ska ta många fina bilder med och naturligtvis lägga upp här.

Nähä, dags för att varva ner. Sov gott!

Imorgon är det fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar