fredag 25 februari 2011

Helg... vad är det?

Idag är det karusell på jobbet. Vår tillförordnade chef efter Bosse har pumpat upp tempot ordentligt och det är inga små jobb som läggs ut. Det sista ska uppenbarligen sugas ut innan jag slutar på måndag!

Men inte mig emot! Jag tackar och tar emot jobb med ett stort leende på läpparna och på tisdag sätter jag igång med de frilansuppdragen jag fått. Har ett vimmel för Extra och två stora jobb för några andra Expressen-bilagor att göra under min första vecka som egen företagare. Åhhh längtar! Ska bli så kul! Särskilt som idén till det ena jobbet är helt min egen :)

Men innan dess har jag några knäck att ro hem – idag, imorgon och på söndag. Ja, jag kan stava till övertid!

Ikväll är det premiär för en ny stand up klubb i Stockholm – Comedy Central Live. Ska dit och göra vimmel och sen blir det att träffa upp Jkpg-tjejerna på East för kombinerad casual middag och några glas vin.

Önskar alla lediga människor en trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar