söndag 20 februari 2011

Bakis på biopremiär

Hello!

Sitter på Expressen-redaktionen och har precis lämnat ett jobb till morgondagens tidning. Vimlade idag på galapremiären av Hotell Gyllene Knorren – filmen. Hade sällskap av en jättegullig fotografpraktikant som heter Alexander. Gillar vanligtvis att jobba med "mina" etablerade vimmelfotografer men allt gick bra och Alexanders hår gjorde sitt för jobbet! Ibland är det nämligen svårt att få kändisarna (och framför allt deras barn) att kolla  kameran när alla fotografer slåss om uppmärksamheten men idag kollade alla in i Expressens kamera. "Titta, ha du sett vilket hår. Nu tittar vi på killen med det stora håret" haha.

In action!
Festfixaren Zap Events hade också sett till att duka upp en sockerstinn buffé med massa godsaker och jag lyckades hugga några läsk och godispåsar innan gästerna kom.

Det bjöds på godis, brownies, kärleksmums och läsk.


Men nu till gårdagens galej. Oj oj oj så bakis man kan vara! Men roligaste festkvällen i Stockholm på mycket mycket länge! Vi hade räknat med att det skulle komma cirka 25 pers – det kom 45 pers! Det var så sjukt mycket folk och förutom min Jkpg-brud Cherie, så var alla Antons kompisar – som nu har blivit mina kompisar också :)

Vid midnatt drog vi ner till V på Sturecompagniet och festade vidare. Det var typ 15 minusgrader ute men jag var på så gott humör att jag inte brydde mig. Hade till och med för roligt för att hinna ta bilder så tyvärr... Det lär väl i och för sig dyka upp några på facebook inom kort som jag kan sno till bloggen.

Idag är man däremot inte så kaxig. Att grunda med sprit för att sedan gå över till champagne är tydligen inte det bästa konceptet! Valde att åka och lämna dagens vimmel från redaktionen istället för hemifrån av en enda anledning – det är inte städat hemma än. Och jag kan ju inte vistas i ett skitigt hem men orkar inte ta tag i det nu när jag har massa jobb som ska göras. Så vi får hoppas att någon där hemma (hint hint) har mer energi över för städning en dag som denna ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar