tisdag 8 februari 2011

Snart hemgång...

Varför göra saker med måtta? Svintråkigt! All in, allt eller inget, svart eller vitt! Här ska det bloggas!

Andra dagen in i mitt bloggande är jag nu superengagerad MEN lite frustrerad över att jag inte fattar hela layout-biten...Vill ju också ha en sån där fin blogg med bilder längst upp.

Sitter på jobbet men ska dra om en stund. Har en monsterhandling på Daglivs på Fridhemsplan framför mig innan vimlet ikväll. Trivs inte när det ekar tomt i kylskåpet och man får blanda tre olika pastasorter för att få ihop till en portion.

Hade velat hinna med en promenad också men eftersom jag stressade hem till min lägenhet på lunchen för att hämta post fick jag en halvtimmas dagsljus och frisk luft då. Nöjer mig med det idag eftersom jag är ledig imorgon och kan vara ute hela dagen om jag vill – minus tre timmar tvättid och lite annat nödvändigt fix.
Ser redan fram emot att vakna upp och slippa stressa iväg till jobbet. Äta frukost i lugn och ro medan jag tvättar för att sedan  träna innan det vankas middag med Jkpg-tjejerna. Lyxdag!

Nu ska jag ta tag i det sista innan hemgång! Trevlig kväll!

Pigg och glad på lunchpromenad =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar