torsdag 10 februari 2011

Torsdag

Sitter i soffan och tittar på dokumentärserien Svensk maffia på tv. Tycker det är såååå spännande med allt som har med "den undre världen" och "fel sidan av lagen" att göra. Om jag någon gång skolar om mig så blir det till kriminolog. Eller kanske kombinera det med journalistiken och bli kriminalreporter..

Har varit och tränat idag också. Allt eller inget, eller hur :) Gick på ett jättehårt fyspass med olika konditions- och styrkestationer. Älskar att få ta ut mig ordentligt och det var längesedan sist. Efter passet duschade och bastade jag i lugn och ro innan det bar ut och hem i snöstormen.

Middagen med Jönköpings-tjejerna igår var så mysig och restaurang Ramblas i Hornstull är en pärla. Har hört mycket gott om den så jag bokade bord – vilken hit! Lokalen är ganska mörk med många tända ljus. Det är varmt och hemtrevligt och maten är fantastiskt god! Portionerna är megastora och jag orkade inte ens äta upp mina tre tapas. Det var kul att träffa tjejerna och speciellt Anna som jag ser alldeles för lite av nu för tiden. Helt naturligt med tanke på att hon blev mamma i augusti och jag numera hänger mer inne i stan än i Traneberg (där vi annars bor på samma gata).
När jag kom hem i går kväll fick jag ett sms av Anna där det bland annat stod "Dessa kvällar är
så värda för mamma Anna" Mamma Anna! Hallå! Känns fortfarande helt overkligt! Men helt galet fantastiskt!

Nu ska jag fokusera på mitt tv-program och på mitt tv-sällskap :)

Imorgon efter jobbet väntar bio och middag med fotograf-Kamilla. Perfekt fredagskväll i snöstormen!

God natt god natt

"Mamma Anna" vägrade att välja mellan öl och vin... Men hon varvade med vatten =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar