onsdag 23 februari 2011

Längtar efter min Emma

Hej hopp!

Vilken dag! Fullt ös. Vi är en reporter kort på jobbet så jag har sprutat ur mig texter idag! Vilket i och för sig är skönt eftersom dagen har gått fort trots att jag är såååå trött! Låg vaken mellan halv 3 och halv 6 i natt i magknip. Aldrig mer hamburgaren på Riche!

Ska snart pipa från jobbet och gå på thaimassage. Svinkallt ute idag och för trött för att gå och träna så massagelyx är ett bra alternativ till att ligga framför tv:n resten av eftermiddagen och hela kvällen.

Hittade den här bilden på mig och Emma från i höstas då hon och Kris var uppe och hälsade på i Stockholm. 



Just den här kvällen var så kul – med middag på Beirut Café och party på Hotellet och V. Saknar min familj nu men om mindre än en vecka är jag mycket mer fri att hälsa på i Jönköping när jag vill. Kanske har en romantiserad bild av frilansande men det känns så otroligt bra just nu! Har redan en samling uppdragsgivare, registrerat mitt företag på bolagsverket och hemsida på G. Måste bara lära mig lite mer om fakturering och bokföring. Det ska faktiskt bli kul!

På tisdag drar jag igång =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar