torsdag 24 februari 2011

Fadde är lös!


Näst sista omslaget som fast medarbetare på Extra och det blev Faddes första timmar i frihet haha. Inte för att jag ska ta åt mig äran för den här nyhetsartikeln, som är framarbetad och skriven av min duktiga kollega Maria.

Ny dag och nya tag. Svinkallt ute, -10 enligt väderprognosen men -20 enligt mig. Förra året vid den här tiden var det -22 och idag på tunnelbanan fick jag en flashback. Lyssnade på Iyaz "Replay" i ipoden vilket jag gjorde varje dag hela förra hösten och vintern, samtidigt som jag drömde mig bort till Miami. Kusin Elin och jag var på drömsemester där de sista två veckorna i september 2010 och alla fantastiska minnen blev min räddning förra vintern!

Och så plockar vi fram Anna from the block ;)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar