tisdag 15 februari 2011

Ledig tisdag

Hej hopp!

Detta är dagen av ultimat lyx – att få rå sin tid OCH bli fin i håret.

Kickade igång dagen på Preston Hair som ligger på Narvavägen – Stockholms, enligt mig, bästa salong. Först jobbade färgtjejen Josefin med att lägga blonda slingor i två timmar innan det var dags för Mr Preston i egen hög person att ge sig på mina kluvna toppar.

Vad tycks?



Josefin bjöd på cappuccino och så hade jag laddat upp med Elle och Damernas värld. Hann dock inte öppna tidningarna eftersom jag hade fullt upp med att tjata hål i huvudet på stackars Josefin haha. Alla hjärtans dag, samboskap, jobb och en hel del andra saker hann ventileras under våra två sling-timmar.

På tal om alla hjärtans dag... Gårdagen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig efter som en QX-gala råkade dyka upp och förstöra mina och Antons planer. Japp, jag tvingades i väg på jobb men hann i alla fall med en timmes thaimassagen på Calista Spa innan det var dags att ge sig ut i vimlet.

När jag kom hem överraskade Anton mig med elva röda rosor, presenter och med att ha lagat den utlovade lax-middagen, som nu blir matlådor imorgon och övermorgon. Vi hann också dricka varsitt glas vin och mysa lite.

Så här fina var rosorna igår men av någon konstig anledning är de nästan döda idag. 




Ikväll blir det Vapiano med bästa "mamma Anna". Varit på ett spännande möte idag som jag måste skvallra med henne om! Om någon vecka kan jag skvallra på bloggen också...

Ha en mysig kväll. Det ska jag ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar