söndag 27 februari 2011

Grå söndag


God morgon!

Idag passar vädret mitt humör! Det är grått och trist utanför fönstret precis som jag känner mig. Ser i alla fall fram emot en långpromenad på djurgården tillsammans med min vän Jenny. Vi kan babbla i timmar utan att få slut på samtalsämnen att mala sönder. Jenny och jag träffades sommaren 2009 när vi var vikarier på JönköpingsPosten, Jenny på Gränna-redaktionen och jag i Huskvarna. Vi fann varandra direkt och sedan dess har vi hängt ihop och stöttat varandra i karriären och livet.

Gårdagen var minst sagt intressant. Jag och min grymt duktiga fotograf Suvad skakade på huvudet ett par gånger om man säger så haha. Vad vi gjorde får ni läsa i Extra på torsdag...

Suvad hade fullt upp...



1 kommentar:

  1. Bästa promenaden! Det måste vi göra om SNART (jag tänker Blå Porten och uteservering givetvis). Också roligt: Din blogg! Den är givetvis bokmärkt. Kram!

    SvaraRadera