fredag 11 februari 2011

Välkomnar helgen!

Sista kvarten på den här arbetsveckan och nu laddar jag för en promenad till Söder. Ska på middag hos min härliga kompis Kamilla, som jag lärde känna när vi jobbade ihop på Pontus by the sea 2006, hon i servisen och jag i baren. Idag försörjer sig Kamilla som fotogra och jag som journalist – precis som vi drömde om att kunna göra då.

Den här ögonblicksbilden tog Kamilla sommaren 2008. 

Sedan lekte hon loss i photoshop. Coolt hur hon fick fram alla fräknar!

Kamilla är världens bästa kock och bjuder hon på lasagne och rödtjut :) Sedan ska vi gå på bio – Svinarlängorna, som jag har velat se länge men inte hittat någon att gå med. Passar perfekt idag eftersom jag är sugen på att se en sorglig film.

För några timmar sedan fick jag ett besked som inte var så kul. Har inte hunnit smälta det än men har ändå en känsla av att det jag fick reda på var för det bästa. Everything happens for a reason och jag känner mig smått förväntansfull. Ska bara tycka lite synd om mig själv först. Just därför passar rött vin, gott sällskap och att få fälla några tårar utmärkt just nu!

Och imorgon får jag sova så lääääänge jag vill! Lovely!

En sådan här bamsekram skulle jag vilja ha just nu. Ska tigga några sådana när jag kommer hem ikväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar