onsdag 16 februari 2011

Händelserik dag!

Halloj!

Vilken dag! Inte nog med att jag har haft fullt upp med jobb – vimmel som ska skrivas, artiklar, fasta avdelningar i tidningen och mail som ska besvaras. Tiden har flugit fram och snart är det dags för after work på Orangeriet tillsammans med mina kollegor. Inte varit där tidigare men hört att det ska vara jättemysigt med en stor brasa mitt i lokalen.

Jag känner mig sjukt upprymd då det har hänt en del andra saker idag som tyvärr är hemliga ett litet tag till. Vet att jag är lite väl kryptisk men det är roligare att kunna basunera ut de glada nyheterna när de väl är biff. Spännande är det i alla fall och jag har till och med dragit på mig ett lyxproblem...

I natt tog det tre timmar för mig och Anton att somna. Anledningen – den lilla j*vla traktorn som skottade upp berg med snö precis utanför sovrummet med start vid midnatt. Det lät som om traktorf*nskapet var inne i sovrummet! Hoppas hoppas hoppas att natten blir lugn för jag blir dum i huvudet om jag inte får sova! Fattar inte hur kommunen tänker men jag vet en sak – min lägenhet ska INTE ha sovrumsfönster ut mot gatan!

Lär inte orka blogga mer idag så ha en trevlig kväll och hoppas att ni får sova gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar