lördag 12 februari 2011

Gårdagskvällen


Kamillas fantastiska kycklinglasagne
God morgon!

Precis ätit frukost och ska snart bege mig ut på en långpromenad på Djurgården. Valde mellan det och att gå och träna men eftersom solen skiner och min rumpa fortfarande är död efter passet i torsdags så blev valet lätt.

Gårdagskvällen var så mysig och det är alltid lika kul att träffa Kamilla. Svinarlängorna levde upp till min förväntningar och både jag och Kamilla (och alla andra i salongen) snyftade ordentligt.
Efter bion gick vi vidare till Snottys, en bar på Skåengatan. Här blev det mer vin och och tjejsnack.

Både det ena och andra ventilerades och jag har tagit ett stort beslut! Berättar mer när det blir aktuellt...och det är snart :)








Lite bilder från igår! Ha en mysig dag!





Popcorn och coca cola till Kamilla och rödvin till mig =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar