tisdag 22 februari 2011

Min hemlighet...

Hej hej!

Är lite stressad över mitt dåliga bloggande. Får jobba på det "fröken duktig"-syndromet ;)

Anledningen är att jag helt enkelt har haft så sjukt mycket att göra. Massa fix och trix och hjärnan har gått på högvarv. Ganska stora förändringar på G och jag försöker själv att hänga med!

Men idag är det tisdag vilket betyder LEDIG DAG! Var och tränade i morse innan jag mötte upp min före detta arbetskollega Anna för en fika på café Saturnus. Har också varit förbi Antons jobb för att få hjälp med att registrera en domän på ett webbhotell. Så snart hoppas jag att kunna länka till min nya alldeles egna hemsida =) 

Nu kan jag också avslöja att min lilla hemlighet som jag har skrivit så kryptiskt om är att jag håller på att starta eget. Japp, jag har gett mig ut i frilansträsket. Och det med besked! Känns underbart och jag har stooora planer!!!
Hinner inte att berätta alla detaljer just nu eftersom jag snart ska iväg till Riche, då vi ska ha hejdå-middag för min före detta chef som nu lämnar Expressen och går till Hänt Extra.

Ha en mysig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar