fredag 18 februari 2011

Kändisfester/blodpudding

Sitter i soffan... Det är fredag och jag sitter hemma själv... Inte alls kul men jag har myst till det med tända ljus och sällskapas av Let´s Dance och några Expressen-bilagor. OCH mina favoritchoklader Lindt seasalt och Premium sesam! 

Efter jobbet drog jag en repa på Daglivs och när jag satt på bussen hem med mina kassar innehållandes  bland annat toalettpapper, filmjölk, havrefras och kaviar, kom jag att tänka på hur oglamouröst mitt liv kan vara. Jag är utan tvekan Sveriges mest oglamourösa vimmelreporter haha! 

Men det betyder inte att jag inte gillar glamour!! Viktigt!

En bra balans – blodpudding ena dagen och restaurangbesök den andra. Ibland är det såååå skönt att tillbringa en hel helg hemma i myskläder (särskilt på vintern). Men jag vill inte vara utan höga klackar och bubbel i glasen! Börjar faktiskt längta till sommaren när allt är så mycket mer okomplicerat! Men nu är det bara några månader kvar – och visst är det ändå bättre med snö och kyla under tiden än grått slask!

Fick ännu flere glada besked idag så häng kvar för nästa vecka ska jag berätta vad som är på G!

 Åh vad jag ska berätta =)

Ha en mysig kväll!

I Expressen Extra denna vecka bjuder jag på premiären av Åsa-Nisse – Wälkom to knohult.

Foxy matkasse!

Älskar blodpudding!

Vaniljte, choklad planeringskalendern och Expressen-bilagor



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar