söndag 2 oktober 2011

En lördagskväll på söder...

Igår blev det en bättre runda på söder för min del. Jag, Elin och Ed käkade fantastisk sushi och supergoda räkdumplings på Ljunggrens innan vi gick vidare till Morfar Ginko och mötte upp Eds kompisar. Har hör mycket om det stället men aldrig själv varit där tidigare. Det kom mer och mer folk och till slut var vi tio pers som stojade runt bordet :)

Eftersom stämningen var på topp när Morfar Ginko stängde bestämde vi oss för att gå till Kvarnen och dansa. Var där en gång förra vintern och det spårade ordentligt.. MEN nu är det så här att de har slutat att ta kort i baren på Kvarnen och istället har de satt in en bankomat inne i nattklubben – som det naturligtvis var två mil lång kö till... Vad är det då, att inte ta kort i barnen 2011?!?

Så vi drog till Himlen därtill i Skrapan istället och var sist ut när de stängde även här. Tack och lov höll jag mig till vatten och cola på Himlen så jag mår finfint idag!

Nu är det höst och naglarna har blivit höstfina!

Världens sötaste kusin vitamin!

Jag var mycket nöjd med min sushi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar