lördag 1 oktober 2011

Lägenhetsbyte

God morgon!

Varit vaken ett tag redan och är lite lack att jag vaknade så tidigt av mig själv när klockan stod på kvart i tio. Ska jobba på galapremiären av Barbie idag (haha) för Expressens nyheter.

Igår var jag och Stefan på premiären av Carola på Tyrol. Säga vad man vill om kvinnan men sjunga kan hon! Sen hade det kunnat vara lite mindre snacka om hur mycket hon älskar sin pappa bla bla bla... Vi har hört det nu! Efter showen drog vid till Riche för ett glas med Mia S och Cherie. Trots att det bara blev några glas vitt under hela kvällen igår så känns det i huvudet idag! Fortfarande inte helt ok efter magsjukan så alkoholen sätter sig där den ska :)

En annan sak. Har lagt ut min lägenhet på lägenhetsbyte.se kolla in min annons!

Börjar bli riktigt less på att det aldrig händer ågot på bostadsfronten så nu delar jag upp äggen i två korgar. Kan absolut tänka mig att vänta med köp och byta min istället... Så vet ni någon som vill bo i vackra Traneberg så hojta!

Ha en bra lördag! Ut i solen med er :) 


Härlig skärpa på bilderna från pressläktaren –
bilden föreställer Carola på ett bord ;)

...och ljuset på toaletten var sådär!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar