söndag 9 oktober 2011

Underbara söndag!

Har haft en superhärlig dag. Brunchat med Bo, shoppat nya wonderbra:s och proemenerat i det härliga vädret. Solen har definitivt vägt upp för kylan!

Måste tipsa om ett nytt favoritfik – Petite France, som ligger på John Ericssongatan på Kungsholmen. det var Bo som tyckte att vi skulle skippa Mocco (eftersom vi kan deras meny utantill!!!) och jag blev inte besviken. Äkta fransk touch med massa goda mackor (på galet gott bröd) och andra typiska franska maträtter... Här lär jag sitta och skriva med jämna mellanrum i framtiden!

Nu ska jag snart krypa i säng och ladda för morgondagen. Vet inte varför men jag kan sova hur mycket som helst just nu... I går sov jag typ hela dagen och i natt har jag sovit över tio timmar, trots det börjar mina ögonlockar redan att bli tunga... Har en busy dag imorgon – måste bli klar med en grej till S och så har jag två telefonintervjuer på eftermiddagen. På kvällen är det galapremiär av Svenssons Svensson – vet inte om jag ska göra vimmel än men annars går jag nog dit och raggar intervjuer på spek.

Hoppas du har haft en lika mysig söndag som jag! Sov så gott :)

Började dagen med en powerwalk i Traneberg och det var såååå fint ute!

1 kommentar:

  1. Älskar det fiket. Vi var där mycket med Roomservice när vi renoverade i närheten. Underbart! Dit följer jag gärna med dig.

    SvaraRadera