måndag 17 oktober 2011

Min helg!


Dåligt bloggande i helgen, jag vet! Men haft fullt upp med shopping, party och jobb så sorry ;)

Lördagen tillbringade jag och syster med en sväng på stan. Köpte äntligen, inte bara en utan två, fina päslvästar på Monroe! En svart kaninväst med rävkrage och en ljusare melerad lite nättare med fransar. Älskar dem och invigde den svarta redan på kvällen då vi drog repan:


  • Franska vin och gastronomidagen på Grand Hôtel – middag på Miss Voon – drinkar på Escalier och en skvätt champagne på V :) Tack alla tjejer för en rktigt trevlig kväll!


Var ändå hemma i bra tid men både jag och Emma var ganska dåliga när vi vaknade igår! Så vi drog in till Arizona i Vasastan och åt brunch. Frossade i amerikanska flottigheter med pannkakor som pricken över i! Arizona är en riktig bakisfavorit eftersom de har god brunch som är populär utan att vara hysterisk...

Naturligtvis var jag var proppmätt när jag kom till Melanders på Dalagatans 3-årsjubileum. Emma åkte hem efter brunchen men jag hade lovat Extra och nyheterna att göra vimmeljobb så det var bara att bita ihop och se på hur kändisarna frossade i hummer och champagne. Men det var ett supertrevligt jobb och bra människor.

Idag började Emma sin nagelkurs och jag vaknade först när hon gick vid halv 9-tiden i morse. Har tagit en powerwalk i busvädret och nu njuter jag extremt mycket av att sitta inne och hacka på datorn i myskläder!

Mina små älsklingar – ser fram emot vintern ;)

Emma har kaninpälsen med rävkrage i grått

Snygga brudarna, Seidie och Emelie, på Miss Voon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar