onsdag 12 oktober 2011

Snart kommer lillasyster

Efter att ha jobbat hårt måndag och tisdag unnar jag mig att styra upp mitt hem idag. Städ och tvätt står på schemat och som belöning får jag äta middag med fina Kamilla ikväll. Förutom att jag är pedant så är anledningen till att jag vill göra fint att lillasyster kommer på fredag. Emma ska gå en nagelteknologkurs här nästa vecka så hon ska bo hos mig i tio dagar – ska bli sååååå mysigt. Hon kommer dessutom att behöva en försökskanin att öva på så nu ser jag fram emot att få fina naglar :)

Emma bor i en liten liten stad i Finland den här säsongen då hennes kanadick spelar hockey där. Så hon ser fram emot lite liv och rörelse, vilket jag har lovat att erbjuda. På lördag ska vi på franska vin &gastronomidagen på Grand Hotel innan middag på Miss Voon med Emelie och hennes kompis. På söndag har Melanders 3-årsjubileum så om jag jobbar går vi dit – annars funderar vi starkt på att se Britney i Globen... Ska bli så mysigt att ha syster här så länge. Sist hon var i storstan partajade vi på Wall och kändisminglade på Café Opera...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar