lördag 8 oktober 2011

Min lördag

Äntligen börjar jag piggna till. Klockan har slagit kväll och jag har varit ett vrak hela dagen! Sov till halv 2 (med undantag för frukostpaus någon gång på förmiddagen) och sedan har det varit soffläge för hela slanten. Har kollat på Lena Koppels Hur många lingon finns det i världen och eftersom dagsformen är extra känslig grät jag som ett litet barn haha. Vet inte varför jag mår dåligt idag för gårdagen var relativt lugn. Jag var med Seidie och massa andra på Rose-middagen och sen blev det lite barhopping innan vi landade på Rose igen. En drink på Collage och en på Ambassadeur – varav det senare stället absolut inte var mitt förslag ;) Var hemma och i säng vid 3-tiden men kanske är det höstmörkret och kylan som har svept in mig i sin onskefulla famn...

Har i alla fall varit nere på Ica i Alviks torg och handlat massa gott så nu sitter jag och funderar på om det blir spagetti och köttfärssås eller någon form av kyckling till middag. Har dessutom Scream 4 (ja jag vet...) hemma som jag tänkte våga se lite senare... Ser fram emot att vakna imorgon pigg och alert!

Hoppas ni har en mysig lördagskväll! Min börjar ordna upp sig så smått...

Plockade lite bilder från Finest som var på lats i går kväll...

Partybrudar

Det skålades friskt vid vårt bord!

Pilgrimsmusslor till förrätt...

Och köttbit till varmrätt

Stephen Simmonds tittade förbi
och sjöng några låtar...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar