lördag 1 oktober 2011

Tankar...

Hello again!

Jobbat klart och har några timmars paus innan jag ska möta upp Elin och Ed på Ljunggrens och käka middag. Fick i ansvar att boka bord någonstans i närheten av Morfar Ginko, dit vi ska sen och träffa upp några kompisar till Ed. Har länge velat prova Ljunggrens sushi som tydligen ska vara riktigt bra och nu äntligen blir saken biff...

Idag är det en sådan där dag då allt känns lite halvtungt. Konstigt eftersom solen skiner från klarblå himmel och jag har håvat in lättförtjänta pengar... Skumt hur energin kan åka upp och ner så pass... Ibland önskar jag humörskurvan vore lite mer jämn.. å andra sidan så vill jag ju inte förlora att ha nära till både tårar och skratt eller att känna de där extrema lyckokänslorna som kommer över mig med jämna mellanrum – på senare tid ganska ofta :)
Vill verkligen inte vara en sådan där människa som aldrig blir riktigt lyrisk eller jätteledsen. Att kunna uttrycka och känna både glädje och sorg är verkligen inte en gåva som tilldelats alla människor har jag märkt... Tack och lov har jag fått den gåvan  Eller, tack och lov för det mesta kanske jag ska säga ;)

Barbie-premiären tidigare idag var extremt rosaskimrande!
Barbie var såklart på plats på sin egen premiär :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar