torsdag 6 oktober 2011

Header

Somnade halv elva igår kväll och sov till halv nio i morse då klockan ringde. Känner mig riktigt utvilad för första gången sedan innan helgen! Har ätit frukost och powerwalkat och satt igång med jobbet. Skrivit ut gårdagens vimmel till Extra och nu jobbar jag med en grej till S... Ska intervjua Henrik Fexeus i eftermiddag innan vimmel på Operaterassen för nyheterna ikväll och allt måste såklart förberedas... Ingen rast och ingen ro – precis som det ska vara!!!

Min fina fotograf Stefan Söderström har lovat att ta min header till nya bloggen och igår tog vi några spontana provbilder för att se vad som skulle kunna funka... Vad tycker ni? Svartvit eller i färg? Naturligtvis när jag är lite mer fixad... Eller är en "röda mattan"-bild roligare?





2 kommentarer:

  1. Jättefina bilder, men jag tycker att dessa bilder är lite för dramatiska. Skulle passa till rubriken:
    Nu orkar Anna, 29, berätta:
    "Min pojkvän blev mördad"

    Jag tycker att du ska ha en glammigare och gladare bild med mer rörelse!
    Kram Emelie

    SvaraRadera
  2. Haha ja du har rätt! Detta är bara spontantagna bilder men jag förstår vad du menar. Bra att jag har bilder till mina memoarer i alla fall ;)

    SvaraRadera