torsdag 13 oktober 2011

Pälsväst

Äter frukost och funderar på vad jag ska göra av dagen. Hade tänkt att åka in och träna men känner mig inte helt bra. Frossade lite när jag skulle sova igår kväll och idag känner jag att en förklylning är på väg – så bäst att ta det lugnt – surt!

Jobbar inte förrän ikväll då det är invigning av Hugo Boss nya flaggskeppsbutik på Biblioteksgatan – i närvaro av Adrian Brody och Chloë Sevigny! Ska göra vimmel åt nyheterna idag och hoppas på att få mig en liten pratstund med stjärnorna :)

Spontant känns det som att det blir en dag på stan. Vill ha en pälsväst att värma mig i och samtidigt vara snygg. Och jag vill ha en Barbour-jacka men det tänker jag köpa i Edinburgh.

Ja precis, jag ska åka till Edinburgh om drygt två veckor :) Det har varit så mycket att jag har glömt att berätta. Åker med mamma, Jerry och Emma – ska bli så kul, har länge velat åka till Skottland och så ringde mamma och droppade nyheten för ett par dagar sedan :) Ska bli riktigt kul, familjemys, shopping och miljöombyte!

Nä nu ska jag hoppa in i duschen och göra slut på min sista hårinpackning – måste också inhandlas ny!

Ha en bra dag och ut i solen med er :)

Ska jag ha svart?

eller ljus?





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar