tisdag 18 oktober 2011

Köp nya SOLO!

Vilket skitväder det är idag! Sitter hemma och jobbar med tekoppen i högsta hugg!

Fick ett mail från redaktionschefen på Veckorevyn i förra veckan, som hade ett roligt uppdrag åt mig... Hon hade blivit tipsad om mig – så himla kul! Jobbet är väldigt roddigt men jag har gett mig fan på att få ihop det. Lite tidspressad med tanke på Edinburgh men bara att bita ihop och gneta ;)

Igår kom nya SOLO ut med reportaget där jag testar roliga träningsformer. Blev bra men självkritisk som jag är så tycker jag naturligtvis att de valde fel bilder – alla utom en som jag ser ganska cool ut på. Lägger ut en lite tease men du får bara titta om du lovar att köpa tidningen ;)

Gissa vad jag tränar...

Klass 1




Klass 2




Klass 3


Kolla in han som spelar trumpet i bakgrunden :)

Klass 4


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar