måndag 10 oktober 2011

Lasagne

Idag är sådan där dag med många "nej tack" från mina redaktörer. Sitter också och väntar på telefonsamtal från två personer jag behöver kommentarer av till mitt S-jobb innan jag kan gå vidare och börja skriva. Boring! Ibland är det verkligen långtråkigt att jobba hemifrån själv!

Men eftersom jag har bestämt mig för att fokusera framåt och göra det bästa av tillvaron så har jag nu svängt ihop en lasagne. Hade köttfärssåsrester från middagen i lördags så jag gjorde en egen ostsås och använde de sista lasagneplattorna jag hade hemma. Första gången någonsin som jag gör lasagne så jag hoppas den är god...

Det har slutat regna också så jag funderar på att ge mig ut på en powerwalk – då blir jag garanterat på bättre humör! Så får det bli...

Ser väl helt ok ut? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar