torsdag 6 oktober 2011

Lång dag!

Och DÄR satte jag punkt för den här jobbdagen! Har precis lämnat vimmel till Expressen Extra och nyheterna från kvällens välgörenhetsauktion till förmån för stiftelsen Min stora dag, som hölls på Operaterassen. Innan vimlet var jag och gjorde en intervju – som drog ut nästan en timma på tiden! Den kända programledaren och jag hade tydligen mycket roligt att prata om ;)

Köpte nya Exra idag där mitt vimmel från Lena Philipsson-premiären för en vecka sedan var publicerat. Och så kom nya numret av S ut i butik idag, där min stora intervju med Camilla Läckberg är med. Blev jättefint tycker jag – kul!

Ska snart gå och lägga mig eftersom jag vill vara pigg imorgon – som har potentiell att bli riktigt bra och rolig. Gjorde två spontana intervjuer ikväll på auktionen som jag hoppas får insålda och i så fall måste skriva på förmiddagen. På eftermiddagen är det lägenhetsvisning (privat för mig iiiiihhhhh – håll tummarna!) och på kvällen ska jag på middag med Seidie på Rose. De har något samarbete med Woolrich just imorgon så det är modevisning också.

Natti natt! Sov så gott!





Tut tut! Jag och Seide på Rose för några veckor sedan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar