onsdag 20 april 2011

Busy dag!

Hej hopp!

Ännu en dag med strålande sol! Har varit igång ordentligt sedan kl 8 i morse. Frukost, promenad och telefonintervju med en viss jättekänd sångerska, som just nu befinner sig i USA. Blir en fin arikel i tidningen S :) 

Eftermiddagen har jag dels ägnat åt att plocka upp en födelsedagspresent till min kära mor, som fyllde 55 år i måndags. Det ska så klart firas med pompa och ståt nu när vi åker hem, med familjemiddag på långfredagen. Jag och Anton har med största säkerhet det finaste paketet vilket inte är så svårt med tanke på att mamma själv har gett order om vad vi ska köpa. Hon önskar sig bara en enda sak, som dessutom inte finns i Jönköping att köpa – bara på prins Eugens Waldemarsudde... Vad kan det vara i paketet? Spännande ;)

Efter min tur ut på Djurgården var det dags för studioplåtning till tidningen Fridas sommarspecial. Jobbet gick smidigt och reportaget kommer att bli jättefint. Håll utkik!

Nu har jag precis kommit hem och innanför dörren låg en inbjudan till årets "The Reef Hotel & Resort"-resa i Fredrikshavn. Det är Bindefeld som håller i kalaset, som pågår i två dagar, och exklusivt inbjudna gäster får resa med boende och mat all inclusive. Vi hade jätteroligt förra året och det var en bra resa även jobbmässigt! Intensivt men superlyxigt! Måste åka!!!

Nä nu ska jag sätta mig och skriva lite innan jag tar påsklov. Ciao ciao!

Fullt ös i fotograf Pavels studio när söta Viktoria plåtas!
Vågar inte lägga ut fler bilder innan publiceringen.

Årets inbjudan!

Bindefeld bidrar onekligen till en rolig vår!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar