torsdag 14 april 2011

Camilla Läckbergs bokrelease

God kväll :)

Hur mår ni där ute? Funderar på att lotta ut en bil eller något bland dem som kommenterar här på bloggen. Många som läser men få som bemödar sig med en kommentar – kom igen nu! Är lite nyfiken på att se vilka som följer mig här!

Är nyss hemkommen från Camilla Läckbergs bokrelease, som hölls på Junibacken på Djurgården. I påsk släpper hon sin första barnbok Super-Charlie men vi som var på releasen fick ett ex var i goodiebagen :)
Det var en trevlig tillställning men alldeles för mycket barn för min smak! Träffade mina branschkompisar, en del kändisvänner och hann med att spåna fram en jobbidé – ett inredningsreportage som jag ska försöka sälja in till Family Living. 

Fick också mina hudvårdsprodukter från Exuviance som jag hade beställt av fotograf-Cia! Äntligen – nu blir det lyster för hela slanten – men dyyyyyrt, som Maria Montazami hade sagt. Tur att det går bra nu ;) haha. 

Hej hopp!

Camilla Läckberg intervjuades av kvällens konferencier
barnprograms-Mojje.

Johan Petré (kvällens festfixare) och norrbagge-Simon
som jobbar för Johan ibland.

Blir fin påskpresent till xx ;)

 Åhhhhhh dagens lyckorus!









2 kommentarer:

  1. HA HA HA :) Nu gjorde du din lillasyster GLAD Anna. LOVE YOU!

    SvaraRadera
  2. Jag! Jag! Jaaag! Tittar in ibland, en eller kanske två gånger i veckan och uppdaterar mig när vi inte har hörts av på ett tag. Och nu ligger jag hemma och väntar på att du ska vakna och sen kunna klämma in mig i ditt action-packed-fredagsschema. Kramkram,
    Jenny.

    SvaraRadera