fredag 29 april 2011

Min fredag

Hej allihopa!

Precis hemkommen från jobb förenat med nöje. Har nämligen besökt min gamla arbetsplats Hänt Extra på anrika Tysta Gatan. Anledningen var att jag skulle intervjua min ex-kollega Carina för en artikel i Expressen GI&hälsa (kommer i ett nummer senare i sommar) men passade så klart på att stanna och umgås lite med familjen  Hänt :) Prickade in mitt besök lagom till lunch och det brittiska kronprinsbröllopet.

På vägen hem gled förbi Antons kontor för att titta lite på honom. Får nöja mig med att titta så länge jag är sjuk :( men lyckades i alla fall locka ut honom på middag i kväll – funderar på att sno mig en liten liten puss då :)

Livet känns lite lättare i dag när jag känner att förkylningen markant går åt rätt håll. Bara en sådan sak som att jag vaknade utan andnöd i morse, för första gången på flera dagar ;)

Ha en mysig fredag! Ut i solen!

Hostade så i morse att ögonen
var helt svullna när jag vaknade

Men med en dusch och lite smink blev
det fina fisken :)

Högtidlig stämning på Hänt Extra när Williamfick sin Kate!

Eliza och Eva var fokuserade. Lena var trött haha.
Där åkte ni upp på bloggen vare sig ni vill eller inte :)

Expressens fotograf Jörgen visar Carina hur hon ska
posera för att bilden ska bli naturlig.

Carina kände sig inte så naturlig där hon stod på sin plastlåda...

Anna och hennes darling Taylor hade tittade förbi vår fotosession
på väg tillbaka tillbaka från lunchen på Mocco.

På den brittiska puben Tudor Arms var hyllningspartyt i full gång!

Och efter Hänt Extras fulkaffe och kaffeautomaten på Antons jobb fick jag
äntligen dagens första vettiga kopp kaffe!

Sojalatten på Mocco är fortfarande bäst i stan av alla jag har druckit!

Väl hemma hade jag fått post. tack Johan Petré – den 28:e maj bär det av
till Furuvikviks tivoli, bad och djurpark.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar