onsdag 6 april 2011

God morgon!

Ja för mig är det morgon! Vet verkligen inte vad som har hänt! Nu för tiden har jag svårt att släpa mig ur sängen innan 9.00. Hur ska det gå nästa vecka då jag vikarierar några dagarn på tidningen S? Har hört att man börjar kvart över 8!!! Herregud!

När i alla fall frukosten nere och träningsoutfiten på. Har inte varit på gymet en vecka eftersom det har varit så fint väder ute. Prioriterar promenader i solljuset då även om jag älskar mitt gym! Idag väljer jag mellan att köra kondition och styrka på egen hand eller att gå på gympa (notera att dte inte är GYMPING, två helt olika saker har jag insett haha) Gympa är mycket tuffare styrka och gymping är mer Susanne Lanefelt :) Fördelen med att köra själv är att man inte behöver passa någon tid och fördelen med pass är att man slipper motivera sig själv...

Igår var jag och min eminenta fotograf Stefan Söderström ute på galej. Bonnier Fakta hade förlagsfest i Bonnier Konsthall och firade bland annat in våren. Det var en ren mingelfest för förlagets medarbetare och bland annat Emma Wiklund, Alexandra Pascalidou och Paolo Roberto (som alla fått böcker utgivna på förlaget) var där. Efter kalaset åkte vi till vårt favvofik, Mocco på Kungsholmen, och lämnade jobbet till dagens tidning. Köp Expressen och kolla in avdelningen Bekantas Bekanta, som idag är signerad Stefan et moi =)

Bomullsklänning med lång arm, acnestövletter och
håret i hästsvans är min perfekta jobb/kalas-stil!

Stefan firade av ett leende mot kameran...

...innan han kom på att han ju ser ut som en gubbe i glasögon haha.
Gör om, gör rätt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar