onsdag 6 april 2011

Det börjar lossna!!!

Hej igen!

ÄNTLIGEN!!! Efter ett utdraget tuggande börjar det äntligen lossna lite på jobbfronten. Har massor med bollar ute i luften och några borde rimligen gå i lås. Jag känner det på mig :)

Förmodligen kommer mitt glada humör och blommande entusiasm av att jag pallrade mig till gymmet idag. Valde i slutändan mellan yoga och ett stenhårt fyspass – det blev ett stenhårt fyspass såklart ;) Mjölksyran kom på andra uppvärmningslåten...
När jag kom ner till Stureplan var det folksamling utanför Sturegallerian. Brandlarmet hade gått så de var tvungna att utrymma. Snacka om kallt för de Sturebads-besökarna som tvingades ut i bara morgonrocken haha. Pratade med en dam som var mitt uppe i ett vattengympapass när larmet gick haha... Stackarn! Som tur var var det falsklarm så mitt träningspass blev inte lidande. Tack för det säger Egina!

Nu sitter jag hemma hos Anton och jobbar (med sådant där som man inte tjänar pengar på...) Jag har lagat till min nya favoritmat – blomkålsmos gjort på ett blomkålshuvud, en deciliter creme fraiche och mycket salt. Bacon till det! LCHF-vänligt och skitgott!

Planerna i kväll är fortfarande lösa men känner för att hitta på något roligt! 
Det är ju lille-lördag :)

Passade så klart på att klippa en bild på Stureplanskaoset.
Nice med badrock, strumpor och sneakers! Poppig gubbe :)

Så här löser jag min bacillskräck
i omklädningsrummet!

Blomkålsmos och bacon. Mycket godare än vad det ser ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar