torsdag 7 april 2011

Invigningsmingel på Eriksbergskliniken

God morgon!

Hoppas att ni har sovit gott. Det har jag! Sitter och äter frukost och ska snart dyka ner i goodiebagen som jag fick med mig hem efter invigningsminglet på ERIKSBERGSKLINIKEN i går kväll.

Var där tillsammans med min nyvunna vän Magdalena, som jag gjorde två stora jobb med för några veckor sedan, och hennes vän Rickard (Engfors) – som för övrig gjorde bland annat vår kära Daniel Karlssons nummer i Melodifestivalen :) Rickard är aktuell med sin bok i augusti, något som jag naturligtvis måste uppmärksamma alla på genom en intervju ;)

Det var en jättetrevlig tillställning som gav tillfälle att förena nytta med nöje på bästa sätt. Älskar att nätverka!!! Hade bland annat ett långt samtal med Sophie Svensson som driver kliniken, och vi kommer att ha ett samarbete inom snar framtid. Vi ska göra något kul, något nytt :)
Träffade också Tina, som jag fick klappa kungspytonormen Bella hos, när jag gjorde hemma hos-repotage hemma hos henne för ett tag sedan. Världens spralligaste blivande 50-åring haha!

Jag pasade också på att göra en hudanalys, med gott resultat. Jag har tydligen bra status på mitt kollagen – men hade inte väntat mig annat efter alla tusenlappar jag slängt ut på dyra hudprodukter!

Summan av kardemuman – en mysig kväll med fin goodiebag, jobbinspiration och nya kontakter i telefonboken som grädde på moset. På tal om det – bara 3,5 LCHF-dagar kvar nu!

Magdalena får en genomgång av sin hy

Tina var tveksam till hudanalysen men sken sedan som en sol
  när hon fick veta att hon hade hy som en 35-åring :)

Maggan, Sophie, Rickard och Jonas

Krämer från MD skincare, rabatt på massage
och massa annat fint i den lyxiga goodiebagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar