fredag 1 april 2011

Grå fredag!

Idag lyckades jag släpa mig ur sängen strax efter 9.00! Vet inte vad som har hänt med den pigga och alerta morgonmänniskan i mig. Får skylla på att det är fredag och att vädret knappast gör sitt till för energin – grått och regnigt!
Men det ska inte få förstöra mina planer för dagen! Först en djurgårdsrunda med min före detta arbetskollega Emelie, på hennes lunchrast. Sedan ska jag möta upp Jenny och äta lunch. Ikväll blir det vin (ja ännu mer ehhh) med Beroline (Bo aka Bosse haha). Hon pluggar i Linköping men kommer till Stockholm idag och vi har inte setts på nästan ett halvår.

Ska slänga i mig den sista frukosten nu och sedan slänga mig själv i duschen. men inan dess slänger jag in lite bilder från gårdagens Jimmy Choo-galej.

Hela grejen gick ut på att det var modeskaparen Ida Lundberg (25 år från Gbg, men som bott i Milano de senaste sex åren) lanserade sin nya "Ready to wear"-kollektion. Jimmy Choo är en personlig vän till Idas familj och ville såklart närvara denna kväll. Modevisningen och minglet hölls på Grand Hôtel – i Spegelsalen.

Marie Serneholt ville såklart ha en bild med
Mr Jimmy Choo till sin blogg. Jag då?



Ida Lundberg, Carin da Silva och Jimmy Choo

Tjusiga snittar!

Min stiliga, jätteduktiga OCH sjukt roliga fotograf Stefan Söderström

1 kommentar: