onsdag 13 april 2011

Grattis Mia!

Så har jag gjort den sista dagen på tidningen S för den här gången och jag längtar redan efter att få vakna upp och slippa gå till ett jobb i morgon. Har verkligen blivit bekväm av mig haha. Men bekväm är inte samma sak som lat och i morgon har jag deadline på två kändisartiklar till en tidning och ett inredningsreportage till en annan  – plus vimmel på kvällen!

Efter jobbet idag gick jag raka vägen till Vapiano för att äta middag med födelsedagsbarnet Mia S och åtta andra tjejer. Några timmars skvaller, vin och god mat blev ett mysigt slut på dagen. Eller nästan slut på dagen... Blev nämligen överraskad med en fin bukett fina tulpaner av Anton när han kom hem, nytränad och nöjd, för ett tag sedan :) Nu Nyheterna och gos i soffan innan Zzzzzzzzzzzzz. Natti natt!


Lisa, Annika, födelsedagsbarnet Mia
Moa och Tessan var först på plats

Sen kom det fler

Mia fick en fin födelsedagsdrink och många paket

Det var kul att träffa Tessan som jag inte har sett på evigheter

1 kommentar: