söndag 10 april 2011

Jobb jobb jobb

Hej hej!

Hinner egentligen absolut inte blogga! Ska iväg på vimmeljobb – minidisco för kändisarna och deras barn på Café Opera. Kommer bli söta bilder :)

Igår jobbade jag också... Gjorde mitt första hemma hos-reportage för Leva&Bo-bilagan. Får egentligen inte lägga ut bilder innan jobbet publiceras men jag kan inte låta bli! Kolla in den här vindsvåningen...




Duktiga fotograf Mollan in action.

Kvällen tillbringade jag och Anton med att se The King´s Speach (vilken film va!!!) Sedan gick vi och åt på restaurang Museet på Birger Jarlsgatan. Jättemysig restaurang med matsal och barhäng i ett. Vi satt i baren eftersom det egentligen var fullbokat. Anton åt Wallenbergare och jag åt en grymt god Caesarsallad! Blivit en del sådana under de två senaste veckorna men i dag är sista LCHF-dagen. Anton har sparat en av sin mormors hembakade kakor till mig ;)

Kram på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar