torsdag 28 april 2011

Vad är det frågan om?

Har aldrig varit med om maken till förkylning!!! Detta är något ut över det vanliga!

Vaknar på morgonen med andnöd eftersom hela halsen och munnen är helt igentäppt med slem. Ja jag vet att det är skitofräscht men hittar inget förfinat sätt att förklara mitt tillstånd på.

I morse lyckades jag i alla fal sova till 08.00. Sedan dess har jag suttit och jobbat med en artikel till GI&hälsa. Runt lunch fick jag cellskräck i min lilla lya så påpälsad till tänderna gick jag min löprunda i extremt lågt tempo. Passade på att skvallra med Hänt Extra-Emelie i telefon under hela promenaden nu när vi inte kan ta våra djurgårdspromenader. Det gjorde susen för mitt humör!

Ikväll blir det tjejmiddag med Jkpg-gänget. Vi ska vara hos Anna så det är nära hem för mig när jag känner att energilågan börjar dö. På menyn står grillad kyckling-sallad med tzatziki – klassiker! Lär bli några extra vitlöksklyftor i tzatzikin i dag! Dö baciller DÖÖÖÖÖ!

Snodde den här bilden från en annan blogg! Tycker den var härlig... 
Saknar Anton!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar