måndag 18 april 2011

Ny vecka

Började dagen med ett pass på gymmet. Helgens bravader har fått mig att vilja ladda om inför påsk med en hälsosam vecka. 40 minuter på crosstrainer, några magövningar och en lååång ångbastu

Har tagit lite pick och pack och åkt hem till min lya i Traneberg. Lugn jobbvecka, Hallebergsgänget (Anna, kalle och Stella) är hemma från USA och vädret ser ut att bli fint hela veckan – så klart man vill vara på landet ;)

Anna och jag tog en lång lunch i solen på pizzeria Tranans uteservering, sunkigt hak men godaste kebaben i den här stan! Lilla Stella sov i sin vagn hela tiden så Anna och jag hann ta igen mycket av det vi missat under de senaste tre veckorn. Imorgon avhandlar vi resten, fast då kör vi lunchdejt på familjen Martindahls soldränkta uteterass...

Nu är jag precis hemkommen från Citygross. Det är så längesedan som Anna och jag storhandlade tillsammans att Willys i Bromma har hunnit klappa igen. På Willys kunde jag avdelningarna utantill men i dag på Citygross var jag helt lost. Fick med mig det mesta hem i alla fall.

Nu är kontoret/övernattningslyan nästan komplett. Hela dagen har gått åt till privat fix, imorgon måste jag kavla upp armarna på jobbet igen! Ha en härlig kväll alla ni!

Stammis på Citygross :)

Det finns till och med karta över stället
på kundvagnarna!

Klassiska Anna-varor. Rågfras, lingongrova och blodpudding...

Och sist men inte minst – dagens guldkorn!

Mina produkter från lookfantastic har kommit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar