söndag 17 april 2011

Tjejmiddag och bus

God morgon!

Äter en sen söndagsfrukost och måste så klart dela med mig av min supertrevliga gårdagskväll.

Vi var fem tjejer som hade planerat helkväll med middag och utgång sedan en och en halv månad tillbaka. Jag känner Susanne bäst eftersom våra män driver bolag ihop, men även Emma, som jag har jobbat ihop med på Expressen (deras eminenta moderedaktör). Susannes kompis Sara har jag träffat en gång tidigare men Linda som vi hade middagen hos, och som är Emmas kompis från Gävle, var en helt ny bekantskap. Älskar att hamna i "nya" sällskap och särskilt när man känner att det klickar!

Linda bor i en fantastisk lägenhet i Vasastan, superfin med vitlaserade trägolv, kakelugnar i alla rum och en stor solig balkong. Precis så vill jag bo!

När vi kom gjorde Emma fördrinkar på bacardi cherry, tranbär, sprite och hallon. Linda hade lagat en jättegod och fin middag, bestående av olika delikatesser. Jordgubbar doppade i vit choklad med glass till efterätt.

Strax efter midnatt bar det av till Nobis i taxi, där vi tog en drink innan kvällen fortsatte på Rose. Där var det som vanligt extremt mycket folk! Vi dansade och hade kul ända till min bättre hälft hämtade upp mig några timmar senare. Det blev en vinglig promenad på 13 cm klack hem genom humlan och i dag mår jag som jag förtjänar... Men det var det SÅ värt!

Tjusiga flickorna Linda, Emma,
Sara och Susanne

Linda hade fixat så fint!

Lika gott som snyggt!


Susanne var på G :)

Drink på Nobis

Och en sista hälsning från Rose...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar