söndag 10 april 2011

Min söndag i bilder

  • Vimmeljobb – Familjebrunch och minidisco på Café Opera. Fullt ös medvetslös :)


Skumpa till de stora barnen

Mästerlig brunchbuffé med bland annat
Café Operas hyllade köttbullar!

Min fotograf Martina var rustad för vimmel :)

Det var bra tryck på kalaset!

Tjejen som höll igång barnen är gympingledare på mitt gym.
Lovar att ungarna vaknar med värsta träningsvärken i morgon!!!

Daniel från Subito (festfixaren bakom evenemanget)
med sin lilla skatt (som jag inte vet namne på).

Fotograferna Cia (Svensk Damtidning) och
Malin (Se & Hör, som jag också gjorde hemma hos-reportaget i går med).


  • Lägenhetsfix i Traneberg – städad och redo at användas som övernattningslya / kontor.
Har äntligen bytt ut min gamla bågljusstake med den fina blocklampan
från Designhouse som jag fick av mamma i födelsedagspresent.

Ungkarlskylskåpet ska snart fyllas!

Hann också med att rensa ut, plocka upp lite sommarkläder
och gå igenom mina saker i allmänhet.

En tung sten har lättat från mina axlar. Nu är mitt liv rent och snyggt
och jag har koll på läget ;)

Det är vår! Fiolmannen är tillbaka :) Hade inga riktiga pengar
så jag gav honom en chokladpeng som jag fick på Café Opera :)

  • Sist men inte minst – Grekisk söndagsmiddag med Anton på Kouzina innan vi landade i soffan framför Stockholm – Båstad. Snart är det dags att nanna för i morgon ska jag gå till jobbet. Vikarierar på tidningen S i tre dagar och jag är faktiskt lite nervös :) Natti natt!




1 kommentar:

  1. Hej!
    Lycka till på jobbet, du kommer fixa det galant och säkert få fast där =)
    Jag ses gärna på fredagen om vi inte är för trötta vi kan väl ha det lite öppet!

    Stor puss

    SvaraRadera