söndag 24 april 2011

Läs min Söndags-intervju!

Hej hej!

Kom tillbaka till Stockholm vid lunch. Har blivit dunderförkyld och nästan tappat rösten så i kväll blir det soffa, film, en stor kopp te och suktande efter min pojkvän som håller sig på tryggt avstånd från sjuklingen. Sist jag var sjuk fick han samma sak fast tio resor värre stackarn.... moahahahaha ;)

När vi kom fram till stan dumpade vi av väskorna och gick raka vägen till pitawrapsen på Pachas Deli. Deras Shish kafta pita med hummus, nötfärsspett, bulgur och grönsaker är beroendeframkallande!!! Vi plockde upp mat och satte oss på Nybrokajen i solen och åt. (Nej jag har faktiskt inte bränt mig!)

På eftermiddagen tog vi bussen till Nacka Strand för att fixa några ärenden. Tillbaka tog vi båten, som lägger till precis bredvid Restaurang J. Folk satt ute i solen och drack vin och jag blev så sugen på att dra dit tjejerna på brunch eller middag någon dag. Helt i våran stil :)

Ok, måste sluta blogga nu för mitt filmsällskap börjar bli otåligt. Måste bara skryta lite om min intervju med Magdalena Graaf i dagens Expressen Söndag – med omslag och allt :) Och så hittade jag mig själv i tidningen S (som jag frilansar för och även vikarierar lite på också)... Känner ni igen bilden haha...

Ha en mysig kväll! Kram!










1 kommentar:

  1. Härligt att se när det går bra för sina vänner.. Jättefin artikel!
    Jag vill verkligen följa med till J, det gör vi!

    SvaraRadera