måndag 4 april 2011

Inspirationslunch på Urban Deli

Hej!

Vilken härlig dag va! När jag passerade Katarinahissen stod den digitala termometern på nio plusgrader.

Idag har jag träffat min fotografkompis Kamilla, som jag ska börja jobba lite ihop med – vi åt lunch på Urban Deli vid Nytorget och bollade idéer. Efteråt fick jag en guidad tur på Friskis & Svettis i Skanstull, där Kamilla har en liten fotoutställning. Bland annat undertecknad pryde väggen där just nu. Kika förbi och kolla in Kamilla fina bilder!!! Eller kolla in hennes HEMSIDA

Ikväll skulle jag egentligen ha gjort ett jobb för Expressens avdelning Bekantas bekanta  ett vimmel från en bokrelease – men det lev inställt. Ska ut och vimla på en Bonnierfest imorgon i stället. Då har jag tid för att försöka mig på att laga det där blomkålsmoset jag tänkt laga så länge. Nu har över en vecka på mitt LCHF-expriment gått så det är bara en vecka kvar ...

Bilder från dagen

Säsongsinvidge mina converse
redan igår faktiskt

Och gåsen har åkt in i vinterförrådet

Isen forsar ut i havet vid slussen

Kamilla bjuder på ett klassiskt tillgjort
Anna Skipper-leende

Konstnären i egen hög person

Plåtades för snart 3 år sedan i en skog i Viksjö –
där Kamilla är uppväxt




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar