söndag 3 april 2011

Mysdag

Hej!

Idag har Anton och jag haft en supermysig heldag. Vi började med att ta en långpromenad hem till mig i Traneberg där jag fick hjälp med att skruva ihop mitt nya matbord. Jag kompenserade min hantverkare med att bjuda på äkta bakislunch på Tranebergs bästa pizzeria. Anton var så lyrisk över sin pizza att han tog med den lilla biten han inte orkade äta upp i en doggybag haha. Sedan gick vi hem till hans kompis Anders, som också bor i Traneberg. Vi drack te och spelade en omgång TP – Anders vann, jag kom tvåa och Anton sist hehehe.

Nu har vi landat i soffan med doggybagpizza, cola och blandade nötter. Snart börjar Stockholm Båstad :)

Ha en mysig kväll!! 

Kram!


Vi hittade de här i parken på Fredhäll.
Kanske just din borttappade vante hänger här.... 



Anders är den gula – min är den rosa...
Men jag gick om Anton i alla fall!




1 kommentar:

  1. Hälsa Anders! Vi få ta och ses allihop i Traneberg någon gång framöver!
    Kul med kompotten av jönnebo igår på utekvällen. Johan Lindh liksom, kul!

    Hoppas allt e bra med dig gumman. Att det går bra med jobb och allt.
    Ska vi boka in en dejt redan nu där jag ska skvallra om allt jag upplevt på resan. Och visa kort! Typ den 16.e eller 17:e..

    Ps: Tur att du fick hjälp med monteringen hemma ..

    Puss

    SvaraRadera