lördag 2 april 2011

Lördagskväll med jobb och party!

Hej hej!

Hinner inte med något seriöst bloggande idag eftersom det är fullt på schemat. Djurgårdspromenad och spontanfika på Mocco med Lotta är biff – nu bär det snart av på jobb och efter det PARTY!

Först bevakning av premiären av Romeo och Julia på Dramaten för Expressens nyheter – sedan förfest hos Mia S innan Berns.  Wohooo!! NU åker partyklackarna på :)

Ok, det var de raderna jag hann slänga in medan jag åt middag. Ska försöka hinna kolla igenom veckans Expressen Leva&Bo innan jag börjar fixa i ordning mig för kvällen. Ska göra två inredningsreportage för dem nästa vecka.  Premiär för mig i den bilagan :)

Ha en rolig lördag! Det ska jag ha! Kram //A

Rostbiff med avocado- och mozzarellasallad och fetakeso. Skitgott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar