onsdag 2 mars 2011

Äntligen Iphone!!!

I morse var det inte svårt att stiga upp ur sängen. Och på den klarblå himlen skiner fortfarande en stor sol! Sitter i soffan och dricker kaffe efter en sen lunch...

Följde Anton till jobbet och tog sedan en lång promenad på djurgården i strålande vackert vintervitt landskap!

Ibland älskar man Stockholm ännu lite mer!

Det var tur att jag började dagen med att boosta energidepåerna för de senaste timmarna har varit galna, på ett bra sätt. Flitens lampa har lyst här hemma och jag har fått så mycket gjort! Har dessutom hämtat ut min Iphone... wohoo! Äntligen är jag en i gänget!

Den här bilden tog Anna på mig igår när jag satt och jobbade. Hemma i soffan är mitt tillfälliga kontor :)



Ikväll ska jag och Anton äta middag med ett annat par på min gamla arbetsplats Pontus by the sea. Har inte varit där på flera år så det ska bli kul att se hur det ser ut nu.

Ha en underbar dag! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar