onsdag 30 mars 2011

Nya smycken

God morgon!

Äter frukost, tittar på Nyhetsmorgon och bloggar. Börjar bli standardstarten på dagen...

Är lite småseg efter gårdagens middag på Riche tillsammans med kusin Elins pojkvän Ed och Antons kollega Uffe (jag vet – stökig mix haha). Det blev några glas vin, god mat och massa grabbsnack. Älskar att bli accepterad som en av killarna – så mycket roligt man får höra!

Det har varit lite lugnt med jobb den här veckan vilket är skönt men lite tråkigt också. Jag är ju van att ha fullt upp och nu har jag helt plötsligt tid – på dagarna. Vad gör man då? Igår var jag och tränade. Efteråt ångbastade jag länge och tog god tid på mig i omklädningsrummet – ingen stress!
På eftermiddagen tog jag en sväng på stan och för en gångs skull hittade jag lite fina saker. Hela vintern har jag varit totalt osugen på att shoppa, det ä vädret som dödar lusten! Nu känner jag ändå att en fin vårjacka, lite tjusiga gå ut- toppar (eftersom jag börjar få tillbaka det suget också) och framför allt en ny väska skulle sitta fint. Det ska jag gå in för att hitta!

Planen för idag är annars att åka hem till lyan i Traneberg och städa upp lite. Vårfixa, damma och torka golv. Blir nog en promenad i solen ut dit! Ha en härlig dag! Kram

Mina nya (rea)smycken –
tänkte till jeans, ett vitt linne och höga klackar  vår :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar