lördag 5 mars 2011

Snart kommer MIa!

Hej hej!

Sitte vid mitt matbord och bloggar....alltså VID MITT MATBORD!!! Äntligen har vi flyttat mitt mat- och soffbord från min lägenhet till Antons. Helt underbart att kunna sitta i en någorlunda ergonomisk ställning och skriva.

Ja morgonen flög förbi med flytt och allt men nu väntar jag på min fru Mia, som mellanlandar här i Stockholm på väg från Malmö till Thailand. Mia och jag satt i princip ihop under några år och gjorde ALLT tillsammans. Vi jobbade på samma ställe, pluggade i samma klass, gjorde praktik ihop, flyttade till Göteborg där vi bodde i samma lägenhet och till Stockholm där jag blev kvar men inte Mia. Idag bor hon i Malmö och jobbar som flygvärdinna och vi ses bara några gånger om året – men gammal kärlek rostar ju som bekant aldrig och hon är fortfarande en av mina närmsta vänner. Vi har varit med om alldeles för mycket för att kunna glida isär...

Hittade några bilder på kärleksparet!

Halloween på Harrys i Jönköping 2004

Jägermeisterevent i Borlänge 2005

Ska fira midsommarafton på Utö 2010

1 kommentar: