tisdag 8 mars 2011

OMG!

Vilken kväll!

Har precis skrivit klart och mailat in jobbet jag gjorde idag på dagen. Inser nu att jag måste jobba mycket mer effektivt om den här verksamheten ska löna sig!!! Inga fler luncher med Anna och Stella mitt på dagen – inte varje dag i flera timmar i alla fall...

Men nu är det inlämnat och jag ska softa (läs ringa mamma). Imorgon är det lite lugnare men jag har ett spännande lunchmöte som kan leda till at plånboken blir mätt(are). Håll tummarna!

Tack och god natt!

BTW... Vill avråda alla från att fika på Le Café i Sturegallerian. Och då menar jag inte för att det är 1000 lattemorsor med skrikiga ungar (Anna jag menar inte dig eftersom ditt barn kan uppföra sig bland folk!) Främsta anledningen till att bojkotta Le Café är att personalen är så otrevlig att man blir illa till mods när man ska beställa. Jag höll på att få en utskällning för att jag bad om lite vatten till min rip off-hälsosallad, som var den äckligaste jag ätit på länge! När jag sedan bad om en disktrasa för att själv kunna torka av vårt bord ( för det är ju min uppgift!) så höll den 18-åriga snoffsbruden i kassan på att få ett bryt. Hade lust att dra "Jag äger dig – så du ska fan vara trevlig" i fejjan på henne! Le Cafe är Östermalms baksida!

Kolla in mamma Anna till höger =)
Barnvagnskaos!
Gullungen Stella var lika glad som vanligt.


1 kommentar:

  1. ha ha ha ha ha ha! åh I loooooove ya! jag länkar dig nu :) PUTZ

    SvaraRadera