måndag 28 mars 2011

Måndag kväll

Hello!

Haft en bra dag? Min har varit väldigt seeeeeg! Satt i myskläder fram till 15.30 då jag bestämde mig för att ta tag i dagen. Hade då ändå lyckats att sälja in två artiklar till Hänt Extra.

I eftermiddag har jag unnat mig en oljemassage på mysiga Calista Spa – ljuvligt och gör inte alls så ont som thaimassage.
Efteråt gick jag till min favorimattaffär Daglivs, på Fridhemsplan, och handlade hem massa god LCHF-mat. Insåg ganska snart att såväl kylskåp som skafferi hemma hos Anton är extremt dominerat av kolhydrater! Kom hem med massa olika ostar och färskostar, lax och grönsaker. Kvällsmat blev en megagod sallad med fetaost, tonfisk oliver och avocado.

Imorgon är det nypremiär på gymet! Längtar mest efter ångbastun!

Ha en mysig kväll! //Kram!


Mums!!!
Välfyllt kylskåp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar