fredag 4 mars 2011

Nyponsoppa, skorpor och glass!

 Hur mår alla idag?

Jag mår som en prinsessa om man jämför med igår. Fortfarande kraftlös men illamåendet är helt borta och jag sov som en stock i natt. Men det får nog bli gårdagens meny idag också, konstigt det där med cravings när man blir sjuk...

Bästa medicinen! 
Sitter hemma och jobbar med allt det där i frilans som man inte tjänar pengar på. Bokar intervjuer och plåtningar, kontaktar uppdragsgivare, spånar idéer osv. Att jobba hemifrån är både bra och dåligt eftersom man måste ha ordentligt med disciplin. För ett städfreak som mig är det lätt att damsugarn åker farm eller att något annat behöver putsas haha. Tack och lov tittar jag inte på tv mer än jag måste så den är inget hot mot arbetsmoralen.

Imorgon går det ett litet flyttlass från min lägenhet till Antons. Men NEJ! Vi ska inte flytta ihop utan bara förgylla hans lägenhet med mitt fina matbord och soffbord. Och kanske några lampor, skålar och krukor... eh ok hursomhelst...

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar