tisdag 15 mars 2011

Sjuk och ynklig...

Heeeej...

Sitter nedbäddad i soffan med tv:n på och datorn i knät. Sjukt uttråkad och sjukt risig. Under dagen har förkylningen bara blivit värre, så illa att jag ställde in min hockeykväll på O´learys med Mia. Hade verkligen sett fram emot det men men...

Håller tummarna för hv och särskilt svåger Kris såklart. Eftersom Anton inte har tv4 sport så kan jag inte titta på matchen... Vilken jävla kväll, inte alls så som jag hade planerat. Kanske en hint om att SLUTA PLANERA ;) Det blir ju för det mesta ändå inte som man har tänkt sig och att jag aldrig lär mig.

Jobbmässigt har dagen ändå varit givande! Har sålt in en artikel till Hänt Extra, bokat upp ett jobb som jag ska göra för GI&hälsa när jag är i Jönköping och rott iland ett spännande möte. Hade jag jobbat som anställd idag så hade jag sjukskrivit mig men som egen företagare har jag inte ro till att ligga på latsidan –  kan bli farligt i längden och Anton skäller på mig. Vill i och för sig hellre höra att jag är en duktig flicka som jobbar på så bra. Bekräftelseknarkare nej då...

Nä nu börjar det bli lite svårt att andas igen så dags att plocka fram näsduken. Tur att jag kan gömma min  krassliga uppenbarelse i Antons stora hoodtröja! Inte vacker idag alltså...

Sov gott alla ni!

Anna from the block!
Gårdagens jobb i dagens Expressen.
Tänk att folk tror att jag ser ut sådär =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar